
Mariusz Ryciak
ZAJMOWANE FUNKCJE:
Właściciel agencji reklamowych, CMO w korporacjachDOŚWIADCZENIE:
26+ lat w branży marketingowej, 2,5 roku pracy z narzędziami AIEMAIL:
mariusz@ai4marketing.plHOBBY:
AI, design, rozwój osobisty, muzyka, fotografia, videomoje bio
Marketingiem zajmuję się od ponad ćwierć wieku. Tak, wiem, może to brzmieć jak bym był stary i nie w temacie 😉 Nic bardziej mylnego. Z reguły prezentowałem idee dużo śmielsze i nowatorskie niż moi młodsi koledzy. Mając własną agencję reklamową jeździłem do klientów z odważnymi projektami. Mogę powiedzieć, że wyprzedzałem nieco czasy, w których to prezentowałem. Dlatego duża część z tych pomysłów nie ujrzała światła dziennego. Może nie ma się czym chwalić, ale to pokazuje, że mimo długiego stażu, jestem marketingowcem, który podążą za światowymi trendami, a Polska niestety ma zawsze opóźnienie jakieś 3-5 lat.
AI totalnie mnie wciągnęło
Od momentu pojawienia się narzędzi AI w przestrzeni publicznej (końcówka 2022) bacznie przyglądałem się tematowi i sprawdzałem różne narzędzia, które się pojawiały. Tak się zakręciłem AI, że znajomi mieliźnie dość, gdy na niemal każdym spotkaniu opowiadałem o nowinkach z tego świata.
Przetestowałem niemal każde pojawiające się narzędzie AI. Robiłem to z backgroundem Marketingowca, który mam. Sprawdzałem czy rzeczywiście jest tak genialne i nowatorskie, czy daje realną wartość w pracy marketingowca, czy jest warte swojej ceny.
Na podstawie tych testów i swojego wyczucia marketingowego wyselekcjonowałem te najciekawsze i o nich chcę Ci opowiedzieć na tym kursie.
Umiejętności 'twarde'
Strategia Marketingowa
Praktyczne zastosowanie AI
w Marketingu
Graphic Design
Fotografia i video
Tworzenie Strategii marketingowych to moja supermoc 😉 Opracowałem je dla kilkunastu marek, a kolejnych kilka marek tworzyłem od zera. Taki background marketingowy pozwala mi ocenić, które narzędzia AI są rzeczywiście przydatne w pracy Marketera.
Od 2,5 roku wnikliwie analizuję pojawiające się narzędzia AI. Oczywiście pod kątem przydatności w pracy Marketera. Używam na co dzień narzędzi Ai w swojej pracy. Dla BLACK Energy stworzyłem pierwszą w Polsce kampanię oparta o AI Image Generated Content.
Moje początki w marketingu to praca jako Graphic Designer. Kreowałem marki, tworzyłem systemy identyfikacji wizualnej, kreacje, Key Visuale, reklamy. Na narzędzia AI patrzę zatem jako praktyk, który może ocenić co realnie się przydaje w pracy Art Directora, czy Graphic Designera. Pokażę Ci jak możesz robić sam/a ciekawe graficzne rzeczy, nie prosząc się o nie zajętych grafików czy agencje.
Jedną z moich pasji jest fotografia i video. Dlatego z dużym podziwem i niedowierzaniem patrzę na to co może teraz zrobić AI. Zamiast na to narzekać mówiąc, że zabierze to pracę branży artystycznej, warto wykorzystać te możliwości. I pokaże Ci jak to zrobić jako praktyk, który wykorzystuje AI jako asystenta i nie traktuje go jako zagrożenie.
umiejętności 'miękkie'
Sztuka prezentacji
Łatwość komunikacji
Empatia i chęć pomocy
Poczucie humoru
Przez lata pracy w reklamie i marketingu sam stworzyłem kilkaset prezentacji i je osobiście prezentowałem. Nieskromnie mówiąc robię to dobrze. Taki skill gwarantuje Ci, że wiedza będzie przekazana w sposób profesjonalny i rzetelny.
Jestem osobą komunikatywną. Potrafię słuchać, czego w sumie i tak nie odczujesz na kursie, bo to będzie monolog 😉 Niemniej jednak nawet komunikacja w jedną stronę będzie dla Ciebie zrozumiała, jasna i rzeczowa. To Ci mogę zagwarantować.
Ta cecha przyda się na pewno podczas konwersacji na specjalnej grupie, do której będziesz należeć jako kursant. Na grupie (na FB) będziemy mogli dzielić się problemami, obserwacjami i jeśli będę mógł w czymś pomóc, na pewno to zrobię.
Kurs jest profesjanlny i rzeczowych. Ale nie zrobiłem go jako sztywny wykład mądrali z symptomami belfra. Kurs prowadzony jest w lekki, przyjemny sposób. Czasem pożartujemy, co oczywiście nie będzie w opozycji z rzetelną wiedzą, która jest trzonem tego kursu.
jeśli to wciąż mało
Link przeniesie Cię na moją osobistą wizytówkę. Więcej tam będzie o marketingu i etyce, niż o AI. Ale poznasz mnie też od strony prywatnej.
potwierdzające, że masz do czynienia z profesjonalistą
Referencje
"Z Mariuszem pracowałem w OSHEE, ale i wcześniej znałem jego potencjał. Uważam, że był jednym z bardziej kreatywnych Dyrektorów Marketingu jakich znam. Ma nietuzinkowe podejście i dobre wyczucie strategii marketingowej."

"Mariusz przygotował dla North Food pełna koncepcję dla marki JOHN BURG, ale i mieliśmy okazje pracować wspólnie nad marka North Fish. Cenię jego wiedzę marketingową oraz strategiczne podejście do marketingu. Potrafi również przełożyć strategiczne założenia na kreatywne egzekucje, które przemawiają do rynku i konsumentów."

Mariusz pracował w Colianie jako CMO w roku pełnym wyzwań rynkowych. W pracy z nim ceniłem sobie jego proaktywne podejście, wyczucie rynku oraz kreatywne strategiczne pomysły, które przełożyły się na wymierne rezultaty sprzedażowe. Jest też osobą, która dba o dobre relacje w zespole i potrafi z każdym dojść do porozumienia.

Praca z Mariuszem to czysta przyjemność. Jest doświadczonym strategiem i ma bardzo dobre wyczucie rynku. Jego zmysł estetyczny i znajomość trendów owocuje ciekawymi, nietuzinkowymi, ale dopasowanymi do trendów i rynku konceptami. Polecam go jako kreatywnego stratega.

Po stronie Agencji reklamowej pracowałem niemal 12 lat. Jako CMO w korporacjach – 10 lat. Na freelance ostatnie 2 lata. Taki background dał mi doświadczenie, które jestem w stanie przekazać innym marketingowcom oraz właściwy “look” na temat AI. Co faktycznie jest warte uwagi, co wykorzystać w pracy, co daje realne podniesienie efektywności oraz kreatywności.
Moje doświadczenie + zajawka na punkcie AI
to gwarancja jakości tego kursu.
Zarezerwuj kurs w specjalnej cenie First Minute
Rynkowa wartość kursu
Oferta Early-Birds
4.790 PLN
477 PLN
Kompletny kurs będzie dostępny w drugiej połowie kwietnia. Ale wtedy cena będzie już zupełnie inna.
Do końca promocji zostało już tylko:
Wyślij swoje dane i zarezerwuj miejsce w tej niskiej cenie.
...albo napisz do mnie
Twój adres e-mail nie będzie nikomu udostępniony.